Conform Primăriei Oradea, piațeta a fost pavată cu plăci din beton compozit, realizate dintr-un material utilizat în premieră în România. Acesta folosește un strat superior cu nisip de cuarț.
În piațetă se folosesc 2 tipuri de pavaj: de 18 centimetri grosime pentru zona carosabilă și de 12 centimetri grosime pentru zona pietonală. În placa de beton a pavajului, ultimii 2 centimetri sunt formați ca strat de uzură, strat care este compus dintr-un praf de rocă de nisip de cuarț, cu agregat de cuarț, de diferite culori și este protejat de o foiță de teflon care îi conferă rezistență la razele UV, îngheț/dezgheț și permite curățarea ușoară a petelor. Pavajul carosabil este montat pe un strat de beton macroporos care permite drenarea apelor, pe vertical, prin stratificații până în pământ.
Florin Birta
Renovarea acestei piațete a avut loc în perioada 2021-2023 ca parte din proiectul „Mobilitate policentrică în Municipiul Oradea – coridor Magnolia, Cazaban, Nufărului”. Finanţarea a fost asigurată din fonduri europene.